En vecka senare

Oj jag har inte haft tid för bloggen den senaste veckan. Ska försöka bättra mig. :)

Orkar inte dra upp allt som hänt under veckan utan kommer igång idag istället.

Imorse  lämnade jag Nova på dagis, hon gråter när jag lämnar henne men hon glömmer tydligen det efter 5 min och
leker med dom andra enligt fröken :) Känns bra att veta så slipper man ha dåligt samvete för det iaf..
Så nu sitter jag hemma och ska hämta henne vid 11 tiden. Sen på måndag börjar allvaret och hon ska vara där mellan 8-13. Men det ska nog gå bra :) Om inte så är det ju inte så himla lång härifrån och dit.

Ska ta hand om disken nu och dona lite innan sessan kommer hem.

Uppdaterar mer ikväll..

Ha en bra dag!

O a O

Utan er snurrar inte min värld! <3 Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0