Förlåt!

förlåt men den bärbara har varit helt cp sen Nova drog ner den i golvet och jag HATAR att skriva blogg på den andra.
Men nu fungerar ju dena så nu är jag tillbaka. :)

Veckan som har varit ha varit helt okej, en massa pluggande och sånt allmänt som ska göras i ett hem.

Idag har vi varit ute på Hofsnäs och kollar på bilutställning, Älsklingen fick bestämma idag vad vi skulle göra så jag, Nova och Tessi följde glatt med. Det var faktiskt ganska mysig att gå runt vid vattnet med det bästa som finns, min familj, och kolla på bilarna :)
Tyvärr tappade Nova sin napp och dum som jag var hade jag bara med mig en napp :( men det gick ganska bra ändå. så länge hon fick gå med sin pappa så var allt bra. Hon är nämligen värsta pappasjuk på helgerna <3

Imorgon ska vi städa upp lite och sedan ner till stan för att fönster shopa lite :)

På Måndag kommer min älskade Jennie upp på en snabb visit, me like! :D ska bli sååå skoj att träffa henne :)

Nu ska jag och älsklingen kolla på filmen Män som hatar kvinnor och lite grönsaksdip.. mums!



Svar till Emma: Ja det gick hur bra som helst att lämna henne på dagis igen :D

Over And Out //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0