Måndag

Äntligen är det måndagkväll och alla prov är gjorda :D Lättnad suck man kan ta nu. Men idag börjar nästa kurs men den börjar på imorgon, sovit tre timmar i natt så ikväll ska jag banne mig lägga mig tidigt för imorgon ska vi börja skola in Nova på dagis, spännande :)

Idag har Nova varit hemma med pappa hela dagen, vilket hon nog har uppskattat mkt, massa bus hela dagen :)
Sen jag kom hem har jag inte gjort allt för mkt men det kan vara skönt att ha ågra sådan dagar med :)

Hade tänkt börja kolla på Beck men kommer somna innan den är slut men men

Hoppas alla har haft en bra dag annars allihoppa..

O a O

Kommentarer
Postat av: emma

Det kommer gå bra med inskolningen



Kram Emma

2009-08-04 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0