Söndag kväll

Go kväll.

Nu har även denna dagen passerat och i morgon är det en ny vecka med nya tag :)

Idag har vi inte gjort allt för mkt, söndagen är ju trotts allt vilodagen ;P
Varit nere på maxi och handlat lite och sen städat så smått och myst :)
Och så klart kollat på finnkampen, gud så jag saknar friidrotten. Får kanske ta upp det nu när det blir lite mer
tid till det :) får se :)

Just nu borstar Nova och älsklingen tänderna och ska snart krypa ner i sängen.
På tv:n rullar någon av Sagan om ringen filmerna. och jag ska snart vika lite tvätt.
Inte så lätt att göra det när prinsessan är vaken, då ligger det inte kvar där man la det :)

Imorgon är det dagis igen och för min del blir det plugg, slutprov på kursen på fredag.
Så det blir en massssssa pluggande i veckan "/

Men på lördag ska vi köra ner till Skåne för att fira min mamma och pappa som fyller 55år och 60år.
Ska bli kul som bara den, träffa alla igen.

Ska även få träffa min älskade Milla <3 Evigheter sen sist vi sågs.

Nu vidare till tvätten :/

Sov gott..

Over And Out //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0