Söndag

Go kväll.

Ja då var det söndakväll igen, tycker det var inte länge sedan det var söndes sist. :)

Natten var riktigt jobbig. Det började med att Nova var skit ledsen vid 01 tiden och ville till mamma hela tiden.
Så jag bar in henne till våran säng där hon låg och böka runder. till slut somnade hon, men inte jag!
Stackars lilla Nova hade så mkt snor i näsan så det lät så mkt om henne när hon snörvlade så jag kunde inte sova.
Jag gjorde ett tapert försök med att lägga in henne på sitt rum men när jag lagt henne vaknade hon igen och var riktigt arg på mig. Då kvar kl halv 4 så jag gav upp och vi gick tillbaka in i sängen. Till slut somnade jag.
Kändes som jag precis somnat när någon liten sötsak sitter och petar på en och säger Min mamma jätte stolt :) <3
Tog mig upp och  gick ut med henne till Daniel som fick sova på soffan. haha går inte att ha två som bökar i sängen samtidigt ;P
Det var hans morgon så jag gick in och la mig igen om somnade om så gott :)

Resten av dagen har jag spenderat med skolarbeten "/ JA vi som skulle till djurparken men Nova var ju som sagt super förkyld och på piss dligt humör så det får bli en annan gång.
Så snart är jag klar med arbetet sen blir det sängen för gud vad trött jag är. VILL SOVA NU!!!

Imorgon blir det inget dagis för lillan så vi får mysa här hemma och se till så hon blir frisk :)

Ska gå in och väcka Daniel som somnade när jag natta Nova haha :) Kroniskt trött den manen, man jag älskar han fär det :) <3

Ha en fortsatt trevlig kväll,.
Over And Out! / A


Kommentarer
Postat av: emma

Stackars Nova Hoppas hon blir bättre snart har också en som är förkyld o snorrig:-)



Kram emma

2009-08-24 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0