1 December

Sista månaden detta året sen blir det 2010! Det går alldeles för fort..

Varje gång jag tänker, ja nu ska jag sätta mig ner och skriva ett inlägg på bloggen så antligen sitter Daniel vid datorn eller så ringer telefonen. typiskt men idag då jävlar hahah :)

Har varit otroligt mkt nu på sista tiden, en massa i skolan, hemma och dessutom har det kommit besök från Australien nämligen Daniels syster och systerdotter Linnéa på 6 månader. Verkligen super söt unge!
Nova är helt kär i henne. Vi krama och ge henne leksaker hela tiden, min lilla gullunge! <3

Kan inte fatta att det snart är ju "/ har inte handlat mer är två julklappar än men det kommer väl det med, jag är ju inte känd för att vara ute i god tid haha :) Får väl ta en tripp till Ullared för lite julklapps shopping..

Idag ska jag plugga, ligger lite efter med det efter en super mysig helg med familjen i bla Göteborg :)
Sen ska jag hämta skruttan vid tre och sen fortsätta pynta med tomtar som hon verkligen älskar.. haha ska bli skoj på julafton :)

lite komiskt att igår den 30 november var det +6 grader och idag 1 dec är det -4 haha precis som att nu är det vinter månad :P hahah

Ha en bra dag!

Over And Out!


Bjuder på denna varma sommar bild nu när det börjar bli kallt:D

Kommentarer
Postat av: Leona

Vilken söt liten tös ni har.

Man inser ganska fort att barnen är det bästa man har och blir därmed mer känslig.

2009-12-01 @ 17:31:21
URL: http://hunnybunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0