Torsdag den 3 December 2009

Go morrn!

Igår somnade jag 21:15 så imorse var jag utvilad :) skönt! :)
Nova har fått en liten presentkalender av mig och mormor som hon är jätte glad över.
Imorse log hon i våran säng och sov så jag tänkte passa på att gå på toa men sen hörde jag små skratt från köket så jag smög dit och vem hittar jag under köksbordet med en av paketen i kalenderna? jo Nova haha :)
Hon hade tagit en stol och tagit en. Så hon fick öppna den och där i fanns en liten soppborste ovh skyffel.
Så hon gick och sopade lite innan det var dags för att gå till dagis.

Fortfarande kallt ute, brrr. Men idag gick Daniel ut och skrapade av bilen, tur..haha :)

Igår var det väldigt trevligt när Carro och Elvira var här.. En massa skratt och fika, mysigt!

Ska sätta mig och plugga nu så det blir fritt från det i helgen :)

Ha en super duper dag :P

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Evamy - Livet med Alva och hockeyspelarn

Vilken busig tjej ;)

2009-12-03 @ 15:51:40
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0