090104

Åhhh :/ hatar denna j-a datorn, lever sitt egna lilla liv..Blir så störd på den att ibland är den på väg ut genom fönstret..

Idag har vi varit på besök hos min farmor som ligger inne på sjukhuset :/ min stackars lilla farmor, men som tur är e hon på bättringsvägen..
Inget skoj men sjukhus, nä fy,,
Men förhoppningsvis kommer hon hem om några dagar..

Sen har vi plockat lite här hemma och ikväll kom Emilie på litt oväntat besök :D
Det var trevligt, har inte träffat henne sen gymnasiet..
Vi fikade och snackade en massa minnen.. Saknat henne :)

Sen fick jag en massa tråkiga samtal som jag inte orkar ta upp nu men jag ber till Gud att dom överlever,,,

Pizza blev det ikväll för ingen av oss orkade ställa oss vid spisen och laga mat efter en sådan natt..
JA Nova ville inte sova inatt heller utan vaknade 03:30 och somnade igen vid 07:00 ungefär..
blir galen när det blir så men  fick ju sova lite längre imorse när hon somnat igen.
Men det är fan inte bra att hon vänder på dygnet.

Nu ska jag lägga mig i förrebyggande syft.. hahah :)

Over And Out!

Psst.. imorgon har vi varit förlovad i 1 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0