1 Januari 2009

Gud.. det är redan 2009!!! vart tar tiden vägen?! men men det är väl bara att blicka framåt.. :)

Vet inte riktigt vart jag ska börja med uppdateringen men tar det lite snabbt.
Firade julaftons kväll ute hos min farmor och det avr hur mysigt som helst. Nova fick över 30 klappar men hon han somn innan vi började öppna men dagen efter fick vi många skratt av vår lilla sessa. Hon älskade verkligen julklapparna :)

På annandagen åkte vi till Borås för att hälsa på släkt och vänner.
Det var jätte mysigt och vi blev riktigt ompysslade av Daniels syster med familj :) tack!

Vi åkte hem i tisdags.. med vår nya, goa härliga säng som vi fick av fam Henirksson..:D
Var hemma runt halv två sen åkte vi till Ikea för att handla för presentkortet vi fick i julklapp..
Blev en massa fint till hemmet, gardiner, soffbord, saker till Novas rum m.m

På nyår åkte vi först hem till mina föräldrar på kvällen och åt en massa gott. sen åkte vi hem igen vid tio tiden för Nova hade feber, som hon förövrigt har haft ett par dagar nu  :/
Hemma myste vi i soffan och kollade på raketerna som grannen på gården sköt upp..

Inatt har det varit ett riktigt helvete med Nova, NMan har fått gå och vagga henne HELA tiden :/
Dagen har varit det samma men nu på kvällen var hon glad igen, alvedonen har hjälp..

Nu liggen båda mina små älsklingar och sover i sängen <3

och jag sak kolla klart på filmen..

Uppdateringen ska bli bättre,. jag lovar..
Over ANd Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0