18 Januari 2009

Gud, nu  vet jag hur andra små barns föräldrar har det .. Första morgonen på jag vet inte hur länge som Nova redan är vaken :/ och jag är trrrööööttt...

Men men det avr väl bara en tidsfråga innan hon skulle sluta med att ge oss sovmorgon till tio haha :)

Igår var vi ute hos mamma och pappa för att hjälpa dom lite. Daniel och pappa hjälptes åt att ta ner pelletsen medan jag hjälpte mamma med hennes dator, Sen fikade vi innan vi åkte hem igen :)
Väl hemma så städade vi för idag ska vi visa våran lägenhet för ett par som är intresserade, hoppas bara att dom kan ta den tidigare :)
Sen på kvällen kom Emma hit och satt och snackade en massa, trevligt värre :D
Träffade även Moggen en snabb sväng :)

Idag? ja inget planerat mer än visningen av lägenheten  sen får vi se vad som händer..
Kanske en promenad om vädret tillåter det eller baka lite bröd..

ja hur som helst ska jag iallafall plugga lite ikväll med till provet, är ju dock inte fören den 29 men får vara ute i god tid när man har en liten sessa att ta hand om :)

Nu ska jag gå och sätta på kaffe så jag vaknar till lite

Ha en bra dag :)

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0