2 Juli 2009

Idag är det torsdag och lika varmt :( nu vill jag faktiskt ha en dag med enbart regn! Börjar bli lite trött på varmen.

Idag har vi inte gjort mycket mer än legat vid fläkten och svalkat oss. Vi har 31 grader i våran lägenhet men alla fläktarna på.
Värsta bastun! "/.

Ikväll har vi nere i stan på sommartorsdagen och lyssnat på Alcasar och en annan tjej som jag inte riktigt fattade vem det var. Som vanligt var där HUR mycket folk som helst, lite jobbigt att komma fram med vagn och hund men det gick bra.

Ska plugga ikväll för närvaroprovet imorgon men det ska nog gå bra.
Vi ska även till Novas dagis och hälsa på imorgon. Hon ska ju börja skolas in i den 4/8 men nu när Daniel var hemma så ska vi passa på att kolla hur det går till så att båda vet om det :)

Ska ta och gå ut i köket och hämta lite dricka sen bänka mig vid fläkten sen blir det sängen.
Får se när Nova somnar ikväll. Fortfarande vaken men det är ju som sagt VARMT!

Sov gott folk!

O a O

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan tjejen. Inte konstigt att Nova inte vill somna tidigt nu när de är varmt ute, vi har samma problem med madeleine kan jag lova dig, hon har somnat allt mellan kl:22-23:30 så man e rätt trött när man vaknar på morgonen. Såg att ni ska skola in Nova i aufusti de kommer nog att gå bra de första dagarna brukar man vara med ca 1½ timma sedan ska man lämna dem & vara borta 30 min till 1 timma vi ska ju skola in madeleine på vårt nya dagis den 5/8 så vi får se hur de går denna gången då hon slutade på de dagiset vi hade. Kram

2009-07-03 @ 06:46:20
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0