Äntligen fredag och vi ska spendera helgen i Skåne! :D

Go morgon!

Imorse vaknade jag av att min llla prinsessa gav mig en stor blöt puss på kinden och sa "mamma mamma".
Kan man vakna på ett bättre sätt? Nej absolut inte..<3
Så min morgon började superduper. :)

Idag ska jag packa det sista innan resan ner till Skåne, ska bli så kul att komma "hem" lite. Nova kommer med tycka det är kul att träffa mormor och morfar, gammelfarmor och alla andra släktingar igen :D

Vid två kommer Carro och hämta mig och Nova så ska vi åka och handla lite välling och sånt som är nödvändigt.
Lättare att ha det med sig än att krångla med det hos mamma och pappa.
Äffären där är ju inte öppen så länge, men så är det väl på landet ;P haha

Ska även hinna med att dammsuga och byta till katterna och lite sånt smått..

Ska försöka ta en massa bilder ihelgen som jag sedan kan lägga upp, ja jag vet att det skulle kommit bilder igår med
det hans inte med..

Blir inget inlägg under helgen utan möjligen söndagkväll

Hoppas alla får en trevlig helg och att vädret blir bättre..

O a O


Nova med sin gammelfarmor 2008 <3

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Hej helgen kommer bli lugn killen e i Mantorp hela helgen o kollar bilar :) så de blir nog att fixa här hemma o bara ta de lugnt. Kram

2009-07-24 @ 18:10:19
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0