Tisdag, städa lite, handla lite och en massa Nova :)

Skrev ett inlägg igår men blev avbryten flera gånger så det slutade med att jag aldrig la upp det men men.

Idag sov Nova på sitt egna rum igen, hon har sovit i vårat nu när det har varit så varmt för vi har ju takfläkten där men nu verkar det varma vädret vara borta så nu flyttas hon in i sitt igen. :) Det gick ju sådär, hon tycket nog det var lite ovant men hon vänjer sig. Jag själv tyckte det var ganska skönt att slippa tänka på att vara så tyst när man ska upp på toa och sånt skit. :)

Jag känner mig lite förkyld (F*N) men får hoppas att det inte blir något långvarit. "/ och jag hoppas att inte Nova med blir det för hon är redan grinig, två tänder på gång "/ stackars bebis (eller Barn som det nu heter om dom är över 1 år ;) )

Idag har vi städat lite, så mkt vi orkat. och när Älsklingen slutar ska vi ner och handla lite mjölk och sånt nödvändigt.
Lättare att åka buss och bära kassarna om man är två :)

Det har varit lite av allt idag känns det som förutom Nova. Vi har myst en MASSA framför barnprogramm och även inne på hennes rum och "ätit" hennes goda soppa som hon gjort i sitt kök hon fick i 1 års present av mormor och morfar. :)

ska försöka få på oss lite kläder, ja vi har gått i sovkläderna hela dagen ;) Man får ha sådana dagar med ;P

Ha en bra kväll vänner..

O a O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0