Torsdag 2009-07-23

Idag regnar det, trist. men men det är väl bara att gilla läget. :)

Idag har tiden bara sprungit iväg och det känns som jag inte hunnit med ett dugg men lite har jag nog haha :)

Har städat undan det sista  som jag inte hann med igår och skickat iväg en massa mail som skulle väg.
Busat med Nova och myst med djuren så dagen hittils har varit bra :D

Nova sover just nu men när hon vaknat ska jag ta på henne och ta bussen ner till stan för att handla lite nödvändigt.
Jag hoppas det slutat regna då för Nova verkligen hatar regnskyddet haha :)

Nu ska jag plugga lite när man kan..

kommer kanske lite bilder ikväll om det hinns med..

Älskar min underbara familj <3

O a O

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Tack så mkt :) ja de e konstigt hur försäkringskassan räknar :S haft en bra dag?

2009-07-23 @ 19:55:20
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0