2009-06-08

Go middag!

Har varit så dålig på uppdatera men nu ska det få ett försök till, har äntligen fixat den bärbara så då blir det lättare att uppdatera.

Kan inte fatta att det redan är Juni månad, helt otroligt. Snart är det lilla prinsessans födelsedag :D Kan inte fatta att hon snart blir ett år. Men hon har blivit sååå duktig. :) Hon går och springer fram här hemma och pratar på som aldirg för :)
Har fått dagis plats till henne nu med så hon ska börja i början av Augusti. Vet inte om det kommer bli jobbigast för henne eller mig?! haha :)

Snart kommer skatteåterbäringen!! Jahooo! :D När den kommer ska jag och Carro till Ullared och handla lite.
Nova måste ha nya kläder för hon har snart växt ur allt sitt. och så får man  försöka hitta något till henne i födelsedags present.

Idag ska det pluggas en hel del för att slippa sitta långt ut på fredagkvällen med det. "/

På fredag har jag bokat tid för klippning och färgning på Nikita (knalleland) och sen på kvällen ska vi lämna studentpresent till Ck och Sandra. Efter det ska vi hem och packa för på lördag ska vi åka ner till Skåne :)
Ska bli kul att träffa alla igen:)

Nu ska jag byta b blöja :) haha någon som vill byta?

Ha en bra dag!

O a O


<3  K.Ä.R.L.E.K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0