Nu är jag tillbaka med buller och bång! ;P

Go kväll eller natt kanske man ska säga..

Har inte blivit allt för mkt bloggande på sista tiden men det har varit en del här hemma, behöver inte gå in på detaljer. Men nu är jag tillbaka och mkt mer blogg sugen än innan :)

Orkar inte dra upp ALLT som har hänt sen sist för det är en hel del.

Dom "största" sakerna är väl att Nova har fått 6 (!!!!) tänder som kommit genom på lite mer än en vecka så det har varit mkt grått och skrik här hemma. Men nu är dom här och hennes humör är betydligt bättre..

Senare idag väntar tvätt och städ mellan 8-14 sen ska jag och Nova bege oss till Carro och Elvira. Ska bli skoj och träffa dom igen, var kanske två veckor sen sist. Sen är jag lite nyfiken på deras nya soffa med ;P

Fattar inte varför jag inte kan somna?! är trött men när jag lägger mig ner för att försöka så börjar jag bara tänka på en massa annat. Ska snart försöka igen och hoppas på bättre resultat denna gången.

Nu har jag uppdaterat lite men det blir mer i kväll och då blir det även lite bilder från dagen om jag kommer ihåg kameran :)

Hoppas ni sover gott annars får ni göra det när ni lägger er..:)

Over And Out! A

K*Ä*R*L*E*K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0