2009-10-20

Gud, snart är även denna månaden slut. Drygt 2 månader kvar till julafton, herregud.
Känns som det inte alls var länge sedan det var jul senarst.

men men.. Provet jag gjorde igår gick bra så nu är den kursen avslutad, skönt :D
Men nu är det på nästa men denna känns som jag ligger bättre i tiden, det ända negativa jag känner med denna kusren är uppsats, vilket jag INTE gillar så mkt. Får kämpa på.

Dagen annars har bara sprungit förbi känns det som. Var på Skopunkten och köpte vinterskor till Nova.
Det var ett snabbt besök in och sen ut för Nova ville verkligen inte prova skor. Hittade ett par som vi tyckte var fina och bra, provade dom med skrik och sen betalade.
Men direkt när vi kom hem skulle hon ha dom på sig hela kvällen, haha skitunge ;)
Men tur att hon gillar dom iaf :)

Sen lagade vi lite mat och plockade upp leksaker som verkar kunna hamna precis ÖVER allt :)
Det vässta som finns är när man går upp på natten eller morgonen och så trampar man på något. AJ!!
Så lika bra att göra det på kvällen så man slipper den smärtan och en dålig start på dagen.

Soffan var väldigt inbjudande så det fick sällskap resten av kvällen. Skönt! :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen som jag har längtat efter hela dagen..

Sov gott!

Over And Out A


Massa LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Vår lilla Nova är 7 Månader, Hon ska gå på spelet =)

Ja tiden bara rinner iväg =)

Vad hittar ni på idag?

2009-10-21 @ 14:18:16
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0