fortfarande uppe..

och det är absolut inte bra. "/ jag som skulle vända på dygnet, jovisst! eller inte "/

Idag har jag gjort mitt omprov på religionen och jag hoppas innerligt att jag får godkänt nu.
Förra provet fattades jag bara 0.5p så det var lite störrigt.
Får se för ska ha betygsamtal i morgon när han rättat det. så håll tummarna.

För övrigt idag så var jag och Nova och handla lite till middagen efter dagiset och sedan hämtade vi pappa på jobbet.
Hem gjorde mat och Nova och Daniel busade på så att skratten flödade i hela lägenheten.:) härligt att höra.

Sen så har vi inte gjort så mkt mer idag men det räckte och blev över..:) haha


ska göra en fråga till sen får man väl gå och lägga sig. Har tvätt tid imorgon vid tolv och sen en massa andra
hushållssysslor som ska göras..

Sov gott!

Over And Out A

Mamma är stolt över dig  så hon nästan spricker!! <3 <3




Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till på provet



kram emma

2009-10-20 @ 08:57:18
Postat av: E.K - Mamma Till Alicia

söt bild.

2009-10-21 @ 07:59:32
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0