Lördag och I am back! :D

Go kväll!

Så nu har jag kommit ur den jobbiga perioden med skolan och sjukdomar..

Så nu är jag tillbaka..

Idag har vi inte gjort allt för mkt vilket har varit sååå sjönt. Vi halv fyra fick jag ett sms av carro så undrade om jag
och Nova kunde komma förbi så det gjorde vi. Vilket var trevligt. Var nästa en måndag sen vi såg sist.
Men så är det nu när folk är sjuka och vi båda pluggar..

Ska snart få Nova att somna för klockan är allt för mycket.. puh..

Imorgon återkommer jag med ett längre inlägg..

så på återseende :)

Over And Out A

Kommentarer
Postat av: Mia

okej, jodå Boel har jag träffat =)

Vad roligt, min nova har precis lärt sig krypa helt, ställa sig själv upp och sätta sig själv upp. =)

Jätte roligt när dom börjar göra detta =)



Händer idag då?



=)

2009-10-18 @ 11:42:47
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0