Mitt i natten ..

kl är 4 och här sitter jag..

Råkade somna på soffan i eftermiddags och även ikväll så nu är jag hur pigg som helst "/ F*n!!
Men men får väl plugga lite så slipper jag har så dåligt samvete imorgon om jag somnar,
vilket jag med all säkerhet kommer att göra om jag känner mig själv rätt :) haha

Ska göra om mitt religionsprov imorgon för att jag hade 0.5p för mkt fel!! och det kunde inte läraren släppa-
Det var till och med ett rent slavfel så det känns tungt! men men jag kan ju det så det ska nog gå bra..

Idag har jag sovit ganska mkt då jag inte kunde somna förra natten heller, har helt vänt på dygnet nästan, inte bra! "/ får försöka vända tillbaka det illa kvickt!
Annars har vi busat en massa med prinsessan så klart, jag har även hunnit städa vardagsrummet och hallen.
Det var ju en viss LITEN person som tyckte det var rolligt att dra utt all papp, som ska slängas, på hela golvet och dessutom smita in på toaletten och ta en bit toapapper och riva i miljoner små små bitar.. Skitunge ;) haha
Plggat har jag med sjort så det känns som man varit ganska aktiv idag ändå..stjärna till mig! ;D

<3 Jag har den absolut vackraste dottern i världen, så de så! ;) <3     (men det tycker väl alla om sitt barn )




Nu ska jag plugga vidare, BARA två timmar tills Måndagen börjar.

Hoppas ni ligger och sover gott..

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej =)

Vad pluggar du?

Jag ska börja i januari 2010 =)

Hur gammal är Nova nu förresten?



kramar

2009-10-19 @ 10:24:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: emma

Inget skoj att vakna mitt i natten men jag brukar med somna på dagarna när jag komit hem från skolan o sedan på kvällarna....Hehe



hoppas allt e bra med er?

Kram emma

2009-10-19 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0