En sista men ärlig chans...

Då ska vi ge detta en sista men ärlig chans..

Känns som år sedan jag skrev sist men troligen vara ett par veckor..

Min skola har dratt igång igen och idag var det en omtenta som stod på schemat, tror jag klarade det bra, om jag räknat rätt och verkligen har rätt på det jag kryssade i så ska jag ha 66 poäng och g var 37 så det ska nog vara lungt.

För övrigt är vi fortfarande inne i en Pippi Långstrump period som börjar bli lite uttjatat men vad gör man inte för sin lilla prinsessa;) Känns som man kan alla repliker som finns i hela filmen hahaa :) och låtar med för den delen..

Sitter och pluggar på min läs och skrivförståelse tenta som går av staplen på fredag, gahhh!! men får hoppas att den går lika bra  som den jag gjorde idag :)

Nog bäst jag jag återgår till den nu..

Trevlig kväll..

btw.. C jag saknar dig och hoppas vi kan lösa detta :´(

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0