Torsdag kväll

torsdag kväll och jag har lite egentid. Daniel jobbar extra och Nova har inte sovit på hela dagen så hon somnade för en 30 min sen. Skönt att få sin egen tid i normal tid :)

Igår var det som sagt Liseberg med familjen, svärmor och Lars. Dom bjöd på allt som födelsedagspresenter till oss alla tre. Det var väldigt trevligt och lagom väder.
Nova älskade att åka karusellerna, speciellt farfarsbilar (dock döpte hon om dom till morfars ;) ) och barnens båtar.
Vi fick årskort så vi kan gå in hela året, toppen :) Har även lite åkbiljetter kvar så det får bli ett besök senare i år.
Hon var så uppspelt så hon somnade runt halv tolv, gäsp! men då sov till tio idag s¨det var helt okej ;)

Våran dag har innehållt en massa tvättande och mys, det blev inget städande idag. Men skiten ligger ju kvar tills imorgon ;) Får även se till att komma till affären så det finns lite mat här hemma, kan ju vara en fördel :)
Daniel jobbar bara 7 pass till sen är det semester :) alltså har nedräkningen börjat här hemma.
Så på lördagmorgon (17/7) åker vi ner till skåne ett par dar. Ska fira våra födelsedagar och umgås  med vänner och förhoppningsvis njuta av havet :)

Nu ska jag sätta mig och se om det går något skoj på tv. Go kväll :)

Over and Out!

<3 Fina Prinsessan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0