detärmeningenattdetskafinnasenrubrikhär.

ska försöka bli lite mer aktiv här inne på bloggen, ja försöka iaf :)

Idag är det lördag och Daniel är iväg och jobbar, lite trist men extra pengar är ju aldrig fel.
Han jobbar varannan lördag men idag tog han för en kille som tog studenten imorgon så detta är hans andra helg på rad men nästa helg är han ledig.
Nästa lördag vankas det dop för Novas kusin Freja, som även Daniel ska vara gudfar till :)
Så imorgon ska vi försöka komma iväg hela familje och kolla ut någon dop present.
Vill ha någon annorlund och inte en ram eller "ask" men får se vad vi kan hitta på för skoj :)

Min och Novas dag har bestått av en massa mys och film tittande då det har blåst så himla mkt idag och inget skoj att vara ute. Nova klagade på att sanden flög henne i ansiktet så vi gick in efter 10 min.
Har även ätit lite mat. fiskgratäng med dillsås. verkligen mumma! :)
Daniel slutar att jobba 21:15 så honom får vi inte se mkt av idag men det tar vi igen imorgon :)

Måste fixa till utseendet på bloggen men men får be Daniel göra det, han som älskar att sitta med bilder och det nya PS :) får fjäska lite sen ;)

Nu ska jag vika tvätten som jag hängde upp här igår sen blir det ett bad med lilla skruttan..

Hoppas ni andra har haft en bra lördag och får en fortsatt trevlig kväll :)

OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0