Ny vecka, nya tag!

Då var det måndag igen och nya tag. Sitter med en hög av skolarbeten som måste göras.
Det är mitt eget fel att det har blivit en hög men ibland måste man stanna upp och ta det lungt.

I lördags var vi ute hela familjen i skogen och gick. Plockade vitsippor som Nova älskade. Hon plockade halva skogen kändes det som men där är en del blommor kvar ;)
Vi hade även lite fika med oss. Saft och Mariekex, mysigt. Även Tessi älskade att springa runder och hittade en del med pinnar som hon ville ha med sig hem :) haha :)
På kvällen blev det mys i soffan och Nova somnade inte fören närmare 22.

Igår gick vi till djurparken för vädret var bara så lovelly :) Nova var helt till sig av alla djuren och hade väldigt roligt.
Vi hade även med oss korv med bröd. Vi möte Novas faster med familj och vänner så vi grillade tillsammans med dom. Sen på vägen hem somnade Nova som en stock :)

Idag är det plugg, plugg och lite plugg som gäller. Måste beta av lite av arbetena innan jag ska hämta Nova vid tre tiden. Hon får vara med pappa Daniel när han kommer hem så får jag låsa in mig i sovrummet.

Dom kliper gräset utanför fönstret, solen lysser in genom fönstret och fåglarna kvittrar, våren är här :D




Over And Out A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0